10 причин чому Вам потрібна саме наша система електронного документообігу?

Головні переваги системи InterDoc наступні:

  1. Легкість у використанні, документованість, відсутність необхідності навчання користувачів
  2. Універсальність
  3. Відсутність необхідності створювати складні шляхи проходження документів
  4. Дозволяє вбудовувати системи криптографічного захисту інформації
  5. Дозволяє віддавати накази та доручення і відслідковувати хід їх виконання
  6. Підтримка WEB технологій
  7. Можливість автоматичної обробки електронної пошти та факсів
  8. Можливість повнотекстового пошуку по документам
  9. Гнучкий та потужний набір прав користувачів
  10. Мінімальні вимоги до ресурсів робочих станцій завдяки технології клієнт-сервер

Функціональні характеристики

Короткий опис системи

Система автоматизації документообігу є автоматичною комп’ютерною технологією реєстрації та моніторингу вхідних та вихідних документів

  • Забезпечення електронного обліку виконавчої діяльності та документообігу
  • Виконання статистичної обробки накопичуваної інформації
  • Підтримка технології клієнт – сервер у середовищі Microsoft Windows
  • Розподілений доступ користувачів з правами адміністрування
  • Розширена система пошуку інформації.
  • Інтеграція з телефоном, інтернет та електронною поштою
  • Гнучка система генерації статистичної та звітної документації.
  • Система архівування, відновлювання та резервного копіювання

Деревовидна структура бази об’єктів дозволяє ввести повну структуру організації з довідковими даними адреси, телефони співробітників та організацій. Структура бази вхідних документів дозволяє проводити розпис документів по підрозділам виконавцям, проводити контроль за станом виконання документів. Вбудований редактор звітів InterReport - дозволяє створювати та підключати будь-які звіти без перекомпіляції програмного забезпечення. Можливість “гарячої” архівації даних (під час роботи користувачів). Сеансність роботи та багаторівневість доступу користувачів до інформації та системи взагалі. Можливість створення шаблонів прав для швидкого застосування привілеїв до нового користувача програми. Програмне забезпечення оснащено інструментарієм для відтворення даних у разі краху операційних систем чи переривання енергопостачання комп’ютерів. Наше програмне забезпечення має український інтерфейс зрозумілий для користувачів.

Технологічна схема

 

Впровадження

Система InterDoc впроваджена в Міністерстві Закордонних Справ України, та ефективно працює з 1 Січня 2000 р.

InterDoc sertificate