Головні переваги системи InterOffice наступні

  1. автоматичне створення та друк документів1): рахунки, накладні, платіжні доручення (нова форма), прайс-листи. Ваші документи нарешті приймуть солідний вигляд (графіка, логотипи, "нічого від руки")
  2. можливість ведення декількох фірм
  3. реєстр рахунків, облік сплат клієнтів, автоматична виписка накладних, та податкових накладних по сплаченим рахункам  ведення балансу постійних клієнтів, статистики по клієнтам
  4.  оперативна інформація про залишки товару на складі на будь-який день, прибуток, оберт, ефективність продажу, генерація інформації для бухгалтерії по продажу (вхідна ціна - продажна ціна - прибуток та інше)
  5. підтримка декількох складів, архівація складу, резервування товару, переоблік, підтримка всіх систем ціноутворення
  6. технологія Real Stock, реалізована в програмі, дозволяє розраховувати залишки на складі не тільки на момент розрахунку, а й на будь-яку дату. Розрахунок залишків на складі ведеться динамічно, тобто залишки розраховуються згідно документів (видаткових та прибуткових накладних), що проведені через склад. В зв’язку з цим в програмі реалізовано захист від редагування проведених через склад документів
  7. робота в локальних мережах без обмеження кількості комп'ютерів. Автоматична наскрізна нумерація всіх документів (рахунків, накладних, ордерів і т. і.) в локальній мережі. Універсальні термінали секретарів дозволять вам одночасно оперативно обслуговувати будь-яку кількість клієнтів
  8. автоматична проводка документів через склад
  9. програма дозволяє експортувати дані по продажу в бухгалтерію
  10. система звітів оснащена вбудованим редактором звітів
  11. ви можете зробити телефонний дзвінок клієнту безпосередньо з програми, відіслати йому лист по електронній пошті або переглянути його WEB-сторінку в Інтернет (MAPI enabled), відіслати будь який документ по факсу.

Також InterOffice має адміністраторський інструментарій за допомогою якого ви можете дозволити чи заборонити певні права користувачам системи або зробити неможливим отримання певних звітів не уповноваженим на це користувачам системи і т.п. InterOffice має багато різних версій адаптованих до потреб конкретних видів бізнесу.

Якщо Вам потрібна додаткова інформація пишіть нам.

Вартість системи від 300$

1)Для виробників комп'ютерів-автоматизація виписки та списання комп'ютерів по комплектуючим (InterComputer)