Послуги технічного обслуговуваня для сфери інформаційних технологій

  • Обслуговування програмних засобів та програмного забезпечення
  • Оновлення програмних засобів та программного обеспечения
  • Перезавантаження сервісів та застосунків програмних засобів у випадку непередбачених збоїв в роботі
  • Розбудова планів резевного копіювання та відновлення даних
  • Послуги ремонту та технічного обслуговування комп'ютерів, ноутбуків, планшетів, периферійних пристроїв і комп'ютерних мереж
  • Послуги заправки та відновлення картриджів

Підходячи до різних видів обслуговування ІТ, слід враховувати два аспекти:

Технічне обслуговування включає як апаратне, так і програмне забезпечення комп'ютера. Обидва дуже важливі і вирішально впливатимуть на роботу системи.
Різні види обслуговування можуть працювати одночасно. У випадку корективного обслуговування воно діятиме, якщо передбачувальне обслуговування або профілактичне обслуговування не в змозі передбачити проблему.

Наш підхід до технічного обслуговування

Прогнозне обслуговування

Це тип технічного обслуговування, що проводиться за допомогою діагностичних інструментів, щоб передбачити можливі збої та спробувати уникнути їх до їх виникнення.

Один з найважливіших способів здійснення цього виду обслуговування - це моніторинг комп'ютерних систем. Таким чином, один або кілька операторів контролюють правильне функціонування обладнання та систем, використовуючи такі інструменти, як програмне забезпечення для моніторингу, для керування всіма різними типами змінних, такими як температура центрального процесора, рівень заряду акумулятора або багато інших.

Профілактичне обслуговування

Це дуже частий вид технічного обслуговування, який проводиться з метою запобігання можливих збоїв та покращення функціонування системи, а також для подовження терміну корисного використання різних компонентів системи.

Профілактичне обслуговування корисне в багатьох аспектах. Наприклад, це зменшує кількість простоїв у системі або може зменшити кількість ремонтних робіт, а також може виявити слабкі місця в системі, які можуть вплинути на її роботу.

Коли ми говоримо про превентивне обслуговування програмного забезпечення, ми включаємо такі операції, як створення резервних копій, звільнення місця на жорсткому диску, звільнення оперативної пам'яті або сканування та очищення комп'ютерів за допомогою антивірусу.

Коли ми говоримо про превентивне технічне обслуговування обладнання, ми зазвичай говоримо про два різні типи, які є такими завданнями, як періодичне очищення обладнання та його компонентів, або "активне профілактичне обслуговування", яке має на меті забезпечити його довговічність, захищаючи системи від можливих екологічних агресій наприклад, відокремлюючи комп'ютери від областей, що мають прямий вплив сонячного світла, це відомо як "пасивне профілактичне обслуговування".

Корекційне обслуговування

Це рішення, яке слід застосовувати, коли система прогнозування та профілактики не працювала належним чином або коли вони не змогли уникнути аварії.

Бувають випадки, коли комп'ютер або система виходять з ладу (наприклад, через збій обладнання), але ми хочемо, щоб він знову працював і в оптимальних умовах. Потім це стосуватиметься ремонту чи заміни, залежно від потреб кожного випадку.

Одне з міркувань, яке слід зробити щодо цього виду технічного обслуговування, полягає в тому, що не тільки важливо буде вирішити несправність, але ми також повинні визначити, що було причиною цього, щоб знайти можливі наслідки, які могли б вплинути на інші частини системи і не допустити її повторення в майбутньому.

Еволюційне обслуговування

Цей тип технічного обслуговування призначений не для виправлення або запобігання можливих збоїв, а для розробки доступних обчислювальних ресурсів.

Як ви вже могли знати, шановний читачу, технологія постійно розвивається, а це означає, що наявні інструменти та потреби користувачів також постійно змінюються. Завдяки еволюційному обслуговуванню ми хочемо забезпечити, щоб комп'ютерні системи не застаріли, а залишаються оновленими, щоб запропонувати користувачам найкращі варіанти технологій залежно від можливостей кожної компанії та організації.

Цей тип технічного обслуговування буде включати в себе все, від завдань оновлення програмного забезпечення до повної заміни обладнання або систем, залежно від потреб.

І поки що ми розглянули основні типи технічного обслуговування ІТ. Як ви можете собі уявити, через складність цього виду операцій ця робота, як правило, знаходиться в руках професіоналів, таких як системні адміністратори або спеціалізовані компанії, які пропонують послуги з обслуговування компаній, професіоналів або приватних осіб.


Вам це підходить?

Замовити обслуговування